Połączenie z wstępnym pobieleniem powierzchni obu elementów.
Połączenie aluminiowych elementów przy pomocy spoiwa AlumiPro.
(spoina pachwinowa).
Regeneracja aluminiowej głowicy samochodowej bez końcowej obróbki mechanicznej.
Na zdjęciach widać jak głowica jest dogrzewana na kuchence turystycznej. Taki sam efekt można uzyskać drugim palnikiem na propan butan. Niezbędne jest "wcieranie" spoiwa prętem metalowym, w celu usunięcia tlenków i lepszej kontroli wtapiania.
Kolejne etapy naprawy złamanego elementu za pomocą mini spawarki autogenowej
(do tego celu równie dobrze nadaje się zwykły palnik na propan butan).
oczyszczanie szczotką drucianą
pobielenie krawędzi elementu spoiwem ALUMI PRO
przygotowanie odpowiedniej formy z blachy miedzianej
nagrzewanie elementu
dotopienie spoiwa
element bezpośrednio po dotopieniu spoiwa
zdejmowanie form z blachy miedzianej
element gotowy do dalszej obróbki
kolejne etapy obróbki
Lutowanie aluminium
LEPRO
Chróstnik 12a
59-311 Lubin
606 342 169, 696745102
© LEPRO Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Warto zobaczyć kontaktowy
Jest jedno komponentowym elastomerem, na bazie MS polimeru, polimeryzującym pod wpływem wilgoci zawartej w powietrzu i klejonych materiałach.
Hysofix 812 jest używany do uszczelniania łączeń
w produkcji izoterm i kontenerów, płyt warstwowych,
wentylatorów, klimatyzatorów, stosowany również
w stoczniach jachtowych oraz w budownictwie do klejenia
wewnętrznych i zewnętrznych elementów wykończeniowych.
Łączy ze sobą takie materiały jak PVC, szkło, aluminium, metal, drewno, poliester, beton bez użycia primera.
AlumiPro - Informacje podstawowe |
Właściwości |
Technika stosowania AlumiPro |
Wskazówki jak stosować spoiwo AlumiPro |
Galeria AlumiPro |
Zgrzewanie tworzyw |
Urządzenia do spawania |
Spoiwo do tworzyw sztucznych |
Kleje przemysłowe |
Dodatki do klejów |
Technika klejenia |